© 2021

"agencja digital, marketing internetowy, strony www, strona internetowa, sklepy online, sklep online, social media marketing"WARSZAWA

 

ul. Prymasa Augusta Hlonda 4e/13

 

SOCIAL MEDIA

"agencja social media, agencja marketingowa, warszawa, tworzenie stron internetowych, facebook"   Facebook

"agencja social media, agencja marketingowa, warszawa, tworzenie stron internetowych, instagram"   Instagram

MENU

Strona główna

Usługi

Agencja Redfog

Kontakt

Redfog News

Polityka prywatności

Mapa strony

USŁUGI

Strony internetowe

Marketing treści

Sklepy internetowe

Kampanie reklamowe

Social Media Marketing

"e marketing, reklama w internecie, agencja interaktywna warszawa, redfog, strony internetowe"
"e marketing, reklama w internecie, agencja interaktywna warszawa, redfog, strony internetowe"

Zobacz jak ważny jest dobry projekt UX dla robotów Google i jak podejść prawidłowo do tematu pozycjonowania strony internetowej w dobie mobilności i olbrzymiej konkurencji SEO. 

Pozycjonowanie strony internetowej nie istnieje bez dobrego projektu UX.

KOLEJNY TEMAT

"e marketing, reklama w internecie, agencja interaktywna warszawa, redfog, strony internetowe"

Opowiedz swoją prawdziwą historię, a twoi odbiorcy naprawdę to docenią. Nie bój się szczerych wypowiedzi, np tego, że kiedyś zdarzyło ci się doświadczyć bankructwa, które było motorem napędowym nowych pomysłów i zaowocowało powstaniem twojej niezwykłej firmy.

Jedną z najstarszych i najskuteczniejszych metod na zmiejszenie współczynnika odrzuceń jest opowiedzenie historii. Dziś, gdy każdego dnia nasz mózg odbiera kilka tysięcy komunikatów marketingowych, naprawdę dobrze napisana opowieść o firmie potrafi zdziałać cuda. 

5. Skorzystaj ze sprawdzonej metody opowiadania historii. 

Dodając artykuł możesz skorzystać z prostego mechanizmu obniżającego współczynnik odrzuceń. Polega on na zachęcaniu do pozostawienia komentarza pod tekstem na blogu. Każde dodanie komentarza powoduje przekierowanie na inna stronę lub odświeżenie strony, co w efekcie zaliczane jest jako wielokrotne wyświetlenie strony. 

4. Aktywizuj odwiedzających stosując pytania pobudzające do pozostawienia komentarzy.

Jedna z podstawowych zasad komunikacji mówi, że bez spójności wszystkich kanałów komunikacji nie osiągniesz wiarygodnego komunikatu. Nawet najlepsza treść straci swoją wartość, gdy towarzyszyć jej będą źle dobrane zdjęcia.

Najlepszym rozwiązaniem jest przygotowanie dedykowanej stronie internetowej sesji zdjęciowej wykonanej przez profesjonalnego fotografa. 

 

Jeśli jednak masz dużo czasu i dobre wyczucie redaktorskie, polecamy tobie skorzystanie z czołowych platform, takich jak np. Adobe Stock i wyszukanie na nich serii obrazów, które zbudują piękną i spójną oprawę twojej strony internetowej.

Od kiepskich zdjęć znacznie leszy efekt dadzą nawet dobre amatorskie zdjęcia z telefonu, przygotowane prawidłowo w darmowych programach do obróbki obrazu. Zyskasz na pewno na autentyczności, pokazując swój biznes takim jaki jest. Klienci naprawdę to docenią. 

3. Zadbaj o jakość oprawy graficznej.

Nie bój się korzystać z dużej wielkości czcionki w tytułach. Na tej stronie internetowej znajdziesz tytuły wykorzystujące font o wielkości nawet 220 px. Wielkość tekstu standardowego nie powinna być mniejsza niż 20 px na komputerze i 18 px na telefonie komórkowym. 

Wyszukaj fonty, które idealnie wpasują się w twoją markę i branżę ograniczając ich liczbę do 2 typów. Maksymalna ilość czcionek na twojej stronie internetowej nie powinna przekraczać 3, chociaż jak wiemy z własnego doświadczenia gra trzema czcionkami wymaga świetnego wyczucia.

2. Ogranicz liczbę czcionek i zadbaj o ich jakość.

Jeśli nie masz czasu na dogłębne badanie najnowszych trendów, pamiętaj, że możemy to zrobić za Ciebie, wskazując kilka obszarów do dalszej eksploracji. 

Masz tylko kilka sekund, aby zatrzymać odwiedzających na swojej stronie internetowej.

Jeśli twoja strona wykonana jest w "starym" stylu postaraj się poszukać w internecie inspiracji śledząc swoją konkurencję. Nie ograniczaj się do lokalnego rynku, zobacz jak prezentuje swój biznes konkurencja w Londynie lub Nowym Jorku. 

1. Wykonaj retusz swojej strony internetowej.

"projektowanie stron internetowych, strona internetowa, konwersja, agencja interaktywna warszawa"

Projektowanie stron internetowych

Zatrzymaj użytkownika dłużej na stronie internetowej.

 

 

 

 

 

 

Chcę być na bieżąco
zgoda na przetwarzanie danych osobowych
WYSYŁAM
WYSYŁAM
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Wypełnij wszystkie wymagane pola.
"blog, strony internetowe, sklepy online, marketing treści, reklama"

czytam     "marketing, agencja interaktywna warszawa, projektowanie stron internetowych, redfog, witryny www"