© 2020
ul. Prymasa Augusta Hlonda 4e/13
02-972 Warszawa
Zobacz jak ważny jest dobry projekt UX dla robotów Google i jak podejść prawidłowo do tematu pozycjonowania strony internetowej w dobie mobilności i olbrzymiej konkurencji SEO.
KOLEJNY TEMAT
Opowiedz swoją prawdziwą historię, a twoi odbiorcy naprawdę to docenią. Nie bój się szczerych wypowiedzi, np tego, że kiedyś zdarzyło ci się doświadczyć bankructwa, które było motorem napędowym nowych pomysłów i zaowocowało powstaniem twojej niezwykłej firmy.
Jedną z najstarszych i najskuteczniejszych metod na zmiejszenie współczynnika odrzuceń jest opowiedzenie historii. Dziś, gdy każdego dnia nasz mózg odbiera kilka tysięcy komunikatów marketingowych, naprawdę dobrze napisana opowieść o firmie potrafi zdziałać cuda.
Dodając artykuł możesz skorzystać z prostego mechanizmu obniżającego współczynnik odrzuceń. Polega on na zachęcaniu do pozostawienia komentarza pod tekstem na blogu. Każde dodanie komentarza powoduje przekierowanie na inna stronę lub odświeżenie strony, co w efekcie zaliczane jest jako wielokrotne wyświetlenie strony.
Jedna z podstawowych zasad komunikacji mówi, że bez spójności wszystkich kanałów komunikacji nie osiągniesz wiarygodnego komunikatu. Nawet najlepsza treść straci swoją wartość, gdy towarzyszyć jej będą źle dobrane zdjęcia.
Najlepszym rozwiązaniem jest przygotowanie dedykowanej stronie internetowej sesji zdjęciowej wykonanej przez profesjonalnego fotografa.
Jeśli jednak masz dużo czasu i dobre wyczucie redaktorskie, polecamy tobie skorzystanie z czołowych platform, takich jak np. Adobe Stock i wyszukanie na nich serii obrazów, które zbudują piękną i spójną oprawę twojej strony internetowej.
Od kiepskich zdjęć znacznie leszy efekt dadzą nawet dobre amatorskie zdjęcia z telefonu, przygotowane prawidłowo w darmowych programach do obróbki obrazu. Zyskasz na pewno na autentyczności, pokazując swój biznes takim jaki jest. Klienci naprawdę to docenią.
Nie bój się korzystać z dużej wielkości czcionki w tytułach. Na tej stronie internetowej znajdziesz tytuły wykorzystujące font o wielkości nawet 220 px. Wielkość tekstu standardowego nie powinna być mniejsza niż 20 px na komputerze i 18 px na telefonie komórkowym.
Wyszukaj fonty, które idealnie wpasują się w twoją markę i branżę ograniczając ich liczbę do 2 typów. Maksymalna ilość czcionek na twojej stronie internetowej nie powinna przekraczać 3, chociaż jak wiemy z własnego doświadczenia gra trzema czcionkami wymaga świetnego wyczucia.
Jeśli nie masz czasu na dogłębne badanie najnowszych trendów, pamiętaj, że możemy to zrobić za Ciebie, wskazując kilka obszarów do dalszej eksploracji.
Masz tylko kilka sekund, aby zatrzymać odwiedzających na swojej stronie internetowej.
Jeśli twoja strona wykonana jest w "starym" stylu postaraj się poszukać w internecie inspiracji śledząc swoją konkurencję. Nie ograniczaj się do lokalnego rynku, zobacz jak prezentuje swój biznes konkurencja z Londynie, Nowym Jorku, czy Tokyo.